انوشيروان گرايلي افزود: روکش مبل و صندلي ،کيف ،کوله پشتي ،روتختي ،جا موبايلي ،شال ،روسري و....... از جمله محصولاتي هستند که مي توان با بازاريابي و شناخت بازار داخلي با کاربري هاي جديد در توليد انبوه آن برنامه ريزي کرد.
وي ادامه داد: اشباع بازار داخلي از کاربردهاي قديمي اين محصولات از جمله جاجيم بعنوان پادري و يا سوزندوزي بعنوان البسه محلي، يکنواختي را درتوليد اين محصولات ايجاد کرده است.
گرايلي تصريح کرد: با حمايت از کارگاه هاي توليدي اين محصولات و ايجاد کالاهاي صنايع دستي با طرح هاي کاربردي جديد مي توان به درآمدزايي و توليد محصول طبق ذائقه مشتري اقدام کرد .
/104
انتهای پیام/